Za bilo kakvu pomoć, kontaktirajte našu podršku – uvijek smo tu za vas! Ili pogledajte najčešća pitanja i odgovori, gdje možda već možete pronaći rješenje.
e-mail: podrska@synottip.ba
telefon: +387 51 981 189
Podrška uživo: Live Chat
REGISTRACIJA:
Moram li biti registrovan da bih igrao?
Da! Registracija je jednostavna i potpuno besplatna. Kliknite ovdje za otvaranje računa.
Mogu li imati više Synottip korisničkih računa?
Ne, dozvoljeno je imati samo jedan korisnički nalog.
Da li je moguće promijeniti moje login ime?
Ne, nije moguće. Morate koristiti login ime koje ste odabrali prilikom registracije.
Da li je moguće promijeniti lozinku?
Svoju lozinku možete promijeniti u dijelu “Moj račun/Postavke računa/Promjena lozinke”.
Kako su moji podaci zaštićeni?
Koristimo najnovije i najmodernije tehnologije za zaštitu podataka u našem sistemu. SynotTip.ba je potpuno licencirani i regulirani operater. Sigurnost našeg sistema redovno se provjerava u skladu s najnovijim sigurnosnim trendovima. Sva komunikacija zaštićena je SSL certifikatom od pouzdanog izdavača s visokim stepenom enkripcije.
METODE UPLATE/ISPLATE:
Kako mogu depozitovati novac na moj Synottip nalog?
Uplatu depozita možete uraditi na tri načina plaćanja: bankovni transfer (direktno uplatnicom u banci ili korištenjem mobilne aplikacije Vaše banke za transfer novca), bankovnim karticama (visa, mastercard i maestro) ili uplatnim bonovima (XBon i Kliker). Ovisno o korištenoj metodi i uključenim bankama, postupak može trajati do 3 dana (u slučaju vikenda i rada platnog prometa Vaše banke). Uplate bankovnim karticama i uplatnim bonovima se momentalno procesuiraju.
Kako mogu isplatiti novac sa mog Synottip naloga?
Sredstva sa svog računa možete isplatiti direktno na Vaš bankovni račun ili Depozitron metodom isplate. Prilikom isplate na vlastiti bankovni račun, neophodno je prije podnošenja zahtjeva, u sistemskim postavkama “Moj račun/Postavke računa/Uredi profil” dodati Vaš bankovni račun. Isplata će se vršiti samo na registrirani bankovni račun. Obrada transakcije u zavisnosti od vremena podnošenja može potrajati do 3 dana (vikend). Sve zahtjevi se procesuiraju u što kraćem vremenskom roku od strane Synottip tima. Minimalni iznos za podnošenje zahtjeva je 20 KM.
Gdje se prikazuje moj novac nakon što uplatim?
Sredstva se automatski prebacuju na Vaš SynotTip balans. Možete ih vidjeti u gornjoj alatnoj traci s desne strane.
KAZINO:
Gdje mogu saznati specifičnosti za određenu igru?
Specifičnosti se uvijek mogu pronaći u izborniku nakon učitavanja igre, najčešće u gornjem desnom uglu.
Gdje mogu provjeriti pravila igre?
Pravila igre dostupna su u unutar svake igre klikom na ikonu „i“ pored opcije IGRAJ.
Koliki je maksimalni dobitak u kasinu?
Ne postoje ograničenja za najveći dobitak. Što veći je Vaš ulog, veći može biti i Vaš dobitak.
Koji je minimalni ulog za igru?
Minimalne oklade su specifične i različite za svaku igru. Minimalne oklade počinju od 0.01 KM.
Što da radim ako se igra zamrzne ili prekine vezu tijekom igranja?
Pokušajte se ponovno prijaviti u igru i ako igra ne počne tamo gdje ste bili prekinuti vezu, obratite se korisničkoj službi i rado ćemo Vam pomoći.
Kako mogu dodati igre u "Moje favorite"?
Kliknite na opciju “STAR” u nakon što se označi kao žuta, prikazana će biti u odjeljku Favoriti.
OPŠTA PRAVILA:
Da li nudite bonuse ili posebne promocije?
Sve informacije o bonusima i promocijama možete pronaći na stranici Promocije.
Moj račun je zaključan zbog više puta krivo unesene lozinke. Šta da radim?
U tom slučaju morate poslati svoje lične podatke kao što su ime, prezime, JMBG, adresa, e-mail za registraciju na podrska@synottip.ba radi provjere i otključavanja vašeg računa.
Što trebam učiniti ako sam zaboravio svoju lozinku?
Kliknite na "Zaboravili ste lozinku?" vezu u gornjem desnom kutu stranice i slijedite prikazane upute.